שירות בניית קישורים

שירות בניית קישורים – הפתרון שחיכיתם לו הוא כאן ועכשיו!

הרבה מאוד בעלי אתרים ומקדמי אתרים מנסים לקדם את האתר שלהם, אך לא משקיעים מספיק בבניית קישורים, והתוצאות מאכזבות.

בניית קישורים מאתרים חיצוניים זהו מרכיב קריטי של קידום אתרים במנועי החיפוש. הקישורים החיצוניים עוזרים לבנות את הסמכות של האתר וככל שיותר ויותר אתרים חיצוניים מפנים אל האתר שלכם, כך מנוע החיפוש יראה באתר אתר סמכותי יותר ויקדם אותו במעלה הדירוג בהתאם.

הגולשים הם הלקוחות של גוגל וכמו כל בעל עסק גם גוגל רוצה לתת ללקוחות שלה את הטוב ביותר. ואם אתר רב תנועה וסמכותי ממליץ על האתר שלכם, גוגל תשמח גם להמליץ עליו ללקוחותיה.

שירות בניית קישורים – 8 דברים שחובה לדעת!

מנוע החיפוש גוגל משתמש במאות פרמטרים כדי לדרג את העמודים בדירוג התוצאות שלו, אך מבין כל הפרמטרים, אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר הוא בנייה של פרופיל קישורים, איכותי, חזק ויציב. ואכן, גוגל הכריזה לא אחת שקישורים יוצאים אל האתר הם אחד הפרמטרים החשובים המשפיעים על קידום האתר.

כמעט ואי אפשר לקדם אתרים באופן משמעותי ללא בניית קישורים.

לקישורים היוצאים יש שני תפקידים. הראשון להביא תנועה לאתר, והשני, והחשוב יותר, לגרום לגוגל לסרוק את האתר שלכם ובכך לגרום לאתר להתקדם בתוצאות החיפוש. בכל פעם שאתם רוכשים קישור מאתר חזק וסמכותי, אתם גורמים לזחלן של גוגל להגיע אל האתר שלכם, לסרוק אותו וכתוצאה מכך להתקדם בדירוג התוצאות.

שירות בניית קישורים מבוסס על קישור היוצא מתוך מאמר המוטמע בתוך אתר חזק ורלוונטי לנושא שבו אתם עוסקים. הקישורים היוצאים מתוך התוכן אינם קישורים תלושים מאתרים קטנים ובלתי נחשבים, לא מאתרי שאלות ותשובות, לא מפורומים או מאזכורים, אלא מאתרים סמכותיים, אתרים ציבוריים המתעדכנים בתכנים איכותיים מדי יום, אתרים שיש להם צבא של עוקבים שמחכים ושמחים לקרוא כל פעם שעולה מאמר חדש.

ככל שאתם מקבלים יותר קישורים מאתרים סמכותיים, כל הסיכויים שלכם להתקדם בדירוגים של מנועי החיפוש גובר.

ככל שהתשתית של האתר שממנו יוצאים הקישורים טובה יותר מבחינת תוכן, אופטימיזציה וחווית משתמש, כך האפקט יהיה חיובי יותר.

מחקרים רבים שנעשו בעולם מלמדים שיש קשר ישיר בין כמות הקישורים החיצוניים והאיכות שלהם לבין הדירוגים של עמודי האתר במנעי החיפוש.

שירות בניית קישורים מסייע להגביר את קצב האינדוקס של העמודים החדשים באתר ומשפר את דירוג האתר.

למה גוגל אוהב קישורים?

הקישורים החיצוניים עוזרים לגוגל למצוא דפי אינטרנט חדשים ברחבי הרשת ויותר מכך, להבדיל בין דפים איכותיים לבין דפים איכותיים פחות. כאשר הזחלן של גוגל נוכח לדעת שאתם מקבלים "המלצות" בתדירות טובה ובכמות גבוהה מאתרים איכותיים, הוא מתייג את עמודי האתר שלכם כאיכותיים, רלוונטיים ומסקרנים.

קישורים חיצוניים מסייעים למנוע החיפוש להבין טוב יותר במה האתר שלכם עוסק. גם אם הטמעתם תוכן רב ואיכותי באתר, זה עדיין לא מספיק. כדי לנתח את ההקשרים שבהם מופיע התוכן באתר ואת התחום שבו אתם עוסקים, מנוע החיפוש גוגל נעזר בקישורים. הקישורים היוצאים מאתרים רלוונטיים לתחום שבו אתם עוסקים יתנו למנוע החיפוש מושג באשר לעולם התוכן שלכם בנוסף לציון גבוה במדד הרלוונטיות של השאילתות השונות שאותן מקישים הגולשים במנוע החיפוש.

שירות בניית קישורים – 4 טיפים ועצות טובות

חשוב להקפיד לבנות קישורים מאתרים רלוונטיים הקרובים לתחום שבו אתם עוסקים. כדי שהקישור ייחשב לקישור איכותי הוא חייב לצאת מאתר העוסק באותו עולם התוכן שבו אתם עוסקים. אך שימו לב, מנעולן לא חייב להוציא קישור מאתר של מנעולן אחר או רק מאתרים העוסקים בנושא המנעולנות, כל קישור שיצא מאתר העוסק בדלתות, ברכבים, אתר של בעלי מקצועי או גם קבלן או יזם בתחום הנדל"ן, ייחשב גם הוא כאתר רלוונטי ואיכותי.

העיקרון הוא למצוא קשר הגיוני או עסקי בין האתר שלכם לבין האתר שממנו יוצא הקישור.

חשוב להקפיד שתדירות בניית הקישורים תהיה בקצב אחיד וסביר ובהתאם לגידול בדפי האתר. מומלץ להקפיד לבנות קישורים ביחס לכמות התוכן שאותה אתם מטמיעים באתר.

נסו לרכוש קישורים מאתרים סמכותיים, ככל האפשר, אשר עוסקים בנישה שלכם.

יש קישורים, ויש קישורים מאתרי YOUSELL

מנהלי האתר YOUSELL עוסקים כבר למעלה משני עשורים בקידום אתרים. במשך כל שנות העבודה הם סיפקו אלפי קישורים איכותיים ללקוחותיהם והצליחו לקדם אותם בתוצאות הדירוג של גוגל, את הידע והניסיון העשיר שלהם, הם ישמחו להעמיד גם לשירותיכם.

המאמרים והכתבות שמהם יוצאים הקישורים מתפרסמים באתרים הרלוונטיים לתחום של האתר שאותו אתם רוצים לקדם. יש לנו מאות אתרים העוסקים במגוון תחומים, לכל נושא נוכל למצוא את האתר הרלוונטי.

בניגוד לאתרים אחרים המציעים בניית קישורים, האתרים שלנו הם אתרים מקודמים עם תשתיות חזקות ומראה מקצועי ומזמין, הרבה יותר מרוב האתרים שאתם מכירים.

אתרי yousel אינם רשת אתרים. האתרים אינם מקושרים זה לזה וכל אתר נפרד לחלוטין ועומד בפני עצמו.

גם אתם וגם המתחרים שלכם משקיעים בתכנים איכותיים, אך רק מי שיקפיד על השקעה שוטפת בבנייה של קישורים חיצוניים ואיכותיים יגיע לעמוד הראשון.

מחפשים דרך לבניית קישורים? צרו קשר, נסו אותנו ולא תתאכזבו.

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר