ערך של תוכן איכותי בבניית קישורים

בניית קישורים היא פעולה שבה מייצרים קישורים חיצוניים המפנים לאתר שאותו אנחנו רוצים לקדם. לקישורים הנכנסים יש שתי מטרות, לגרום לגוגל לסרוק את הקישור ובכך לגרום להתקדמות האתר בתוצאות האורגניות של מנוע החיפוש ולהביא תנועה לאתר שלכם.

למרות שאנשי שיווק טוענים שקישורים כבר אינם משפיעים על קידום האתר, מחקרים עדכניים מוכיחים כי בניית קישורים זהו אחד הפרמטרים המרכזיים המשפיעים על מנועי החיפוש ומהווים כעשרים וחמישה אחוז בסיכויי האתר להגיע למיקומים גבוהים בגוגל במילות מפתח בעלות תחרות גבוהה ובינונית.

גוגל נעזרת בקישורים החיצוניים כדי לאמוד את הערך של הדף, את הכוח שלו, את האמינות שלו ובהתאם לממצאים היא מדרגת את הדף. ככל שיש יותר קישורים איכותיים מאתרים מוסמכים, כך כוחו של האתר שאליו מופנים הקישורים מתחזק.

אך שימו לב, לא כל קישור יקדם את הדף שלכם במנועי החיפוש, אתרים סמכותיים וקישורים איכותיים הן מילות המפתח.

קישורים איכותיים הם קישורים היוצאים מתוך מאמרים המוטמעים באתר חזק ורלוונטי. אלו לא קישורים תלושים המוטמעים בתוך פורומים, בתגובות, באתרי שאלות ותשובות. רק קישורים היוצאים מתוך מאמר עדכני, מעניין ורלוונטי הכתוב בשפה תקנית, ללא שגיאות לשון, כתיב או ניסוח. מתוך מאמר הנותן ערך ומידע לגולש ייחשב כקישור איכותי שישפיע על קידום האתר.

ושימו לב, בשנים האחרונות האלגוריתם של גוגל עבר אין ספור עדכונים ושיפורים כדי שידע להבחין מהו תוכן איכותי ועשיר ומהו תוכן דל והיא יודעת לצ'פר את האתרים המשקיעים בתוכן מעולה לגולש ולהעניש את האתרים המציגים תוכן משוכתב או מועתק הכתוב בסגנון ובשפה נמוכה.

קישור טוב הוא קישור ממקור איכותי

העוצמה והאיכות של הקישורים המפנים אל האתר שלכם יוצרים את ההבדל בין הדירוגים. וככל שגוגל הופכת להיות מתוחכמת יותר, כך היא יודעת להפעיל מסננים מדויקים שנותנים להבין מהו אתר סמכותי ומהו תוכן איכותי. ורק שילוב בין תוכן איכותי ואתר סמכותי יסללו את הדרך להצלחה.

לכן לפני שאתם בוחרים אתר כדי להוציא ממנו קישורים חשוב לערוך מספר בדיקות. בדקו האם התוכן באתר הוא תוכן איכותי, תוכן המעניין אנשים בשר ודם או תוכן "פח זבל", תוכן ללא ערך שמטרתו היא אחת בלבד, הוצאת קישורים.

בדקו האם האתר שממנו יוצאים הקישורים מתעדכן בתכנים חדשים באופן קבוע ובתדירות גבוהה. עדכון הדף בתכנים חדשים משפיע על תדירות הביקור של העכביש של גוגל אשר בביקור שלו פוגש גם את הקישור שלכם וכתוצאה מכך מבקר גם באתר שלכם, עוד גורם המשפיע על קידום האתר.

קישור טוב הוא קישור מאתר העוסק בתחום הנושק לתחום שבו אתם עוסקים. הקשר בין שני האתרים אינו חייב להיות תמיד קשר ישיר, אך אם תוציאו קישור להשתלת שיניים מאתר העוסק במכירת אופניים, לדוגמה, גוגל יבין שזהו קישור לא רלוונטי ולא איכותי, קישור שאינו מספק ערך אמיתי לגולש. כותב תוכן מקצועי ידע לבחור עבורכם את האתרים הרלוונטיים לתחום שלכם ולמצוא דרך יצירתית איך לתת לגולש ערך גם מאתרים שאינם עוסקים באופן ישיר בתחום שלכם.

הוצאת קישורים מאתר אחד לשני היא הדרך להמליץ על מוצרים או בעלי מקצוע בעולם הדיגיטל. ועכשיו חשבו, האם תשלחו את הלקוחות שלכם אל ממליצים עילגים, ממליצים שלא ירשימו את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, ברור שלא! ולכן רק תוכן איכותי, מעניין וקריא יהווה המלצה טובה וימשוך אליכם לאתר תנועה ולקוחות פוטנציאליים חדשים.

 לסיכום, כדי שהקישורים יעבדו היטב, אתם חייבים ליצור תוכן מעולה, איכותי ורלוונטי לקהל היעד שלכם. כל מאמר שתטמיעו בתוך אתר שממנו תוציאו קישור חייב לתת ערך ולהוציא קריאת "וואו" מכל מי שקורא אותו.

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר