בניית קישורים – מי צריך את זה?

מי צריך בניית קישורים? כל מי שמעוניין להגדיל את החשיפה למוצר או לשירות שאותו הוא מוכר ברשת ובכלל ובמנוע החיפוש גוגל בפרט!

הקמתם עסק חדש או שיש לכם עסק ותיק ואתם רוצים לפרוץ לעולם, רוצים שכולם יכירו אתכם וידברו עליכם, באמצעות בניית קישורים תוכלו להגדיל את נפח התעבורה לאתר שלכם, להזניק את האתר ולהיהפך למותג מוביל בתחום.

קישורים חיצוניים יעזרו לכם לקדם את האתר במנועי החיפוש, הם יתרמו לסמכות של האתר שלכם ויהפכו אותו לאתר אמין הם ימשכו אליכם גולשים רבים מרחבי הרשת ואתכם לאוטוריטה מובילה בתחום שבו אתם עוסקים.

בניית קישורים מתאימה למקדמי אתרים ולכל מי שמעוניין להשאיר את המתחרים מאחור!

נא להכיר: קישורים – "בוסט" חשוב לאתר שלכם!

קישורים חיצוניים הם קישורים המוטמעים בתוך אתר אחר, לא האתר שלכם, שתפקידם להפנות את הגולשים אל עמוד הנמצא באתר שלכם ולשמש כמעין המלצה על האתר שלכם.

קישורים חיצוניים הם אחד הפרמטרים החשובים של קידום אתרים, הם העדות לסמכות של האתר. קישורים חיצוניים איכותיים בונים בהדרגה את הסמכות של האתר ומחזקים את הדומיין. מחקרים רבים בעולם מראים שיש קשר ישיר בין הכמות והאיכות של הקישורים החיצוניים המופנים לאתר מסוים ובין הדירוגים של גוגל העונים על מילות החיפוש שמחפשים הגולשים במנועי החיפוש.

הגולשים הם הלקוחות של גוגל, לקוחות שגוגל מעוניינת להעניק להם את השירות הטוב ביותר. ולכן כאשר הגולשים מחפשים מוצר מסוים, גוגל תבחר להציג בראש עמודי התוצאות שלה אתרים סמכותיים ומהימנים שהגולשים אוהבים.

כאשר גוגל רואה שאתר אחר, אתר חזק וסמכותי מפנה, באמצעות קישור, את הגולשים אל האתר שלכם, היא מניחה שהאתר שלכם הוא אתר המספק ערך לגולשים המגיעים אליו ותקדם אותו במנועי החיפוש.

הקישורים מאפשרים לגוגל להבין מי הם המותגים החזקים באמת בנישה שבה אתם פועלים. אם אתם לדוגמה, מחזיקים מעצמכם כמותג מוביל בתחום מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אבל אין לכם המלצה, או קישור, מאף אתר סמכותי אחר, תצטרכו להסביר לגוגל, וגם ללקוחות שלכם, למה אף אחד לא ממליץ עליכם.

בנייה של קישורים חיצוניים המוטמעים באתרים סמכותיים ורבי תנועה יביאו לאתר שלכם תנועת גולשים איכותיים וממוקדים.

שירות בניית אתרים יסייע לכם להגביר את קצב האינדוקס של העמודים החדשים באתר שלכם. כאשר הזחלן של גוגל מגיע אל האתר שממנו יוצא קישור אל האתר שלכם, הוא בדרך כלל יבצע סריקה גם באתר של העמוד המקושר. אם העמוד שאליו הפניתם את הקישור הוא בעל תוכן חדש ואיכותי, גוגל יאנדקס את העמוד וגם יקדם אותו במנוע החיפוש.

האם כל הקישורים שווים? לא! בואו ללמוד איך נמדדת האיכות של הקישורים!

אתרים בעלי סמכות גבוהה, אתרים הממוקמים במיקומים גבוהים בגוגל ואתרים רבי תנועה נחשבים לאתרים איכותיים שגוגל אוהב. אלו הם האתרים שקישור היוצא מהם יחזק את האתר שלכם ויביא אליו תנועה גדולה של גולשים.

חשוב לבחור אתרים רלוונטיים העוסקים בתחום שלכם או הנושקים לתחום שבו אתם עוסקים. אם לדוגמא אתם מעוניינים לקדם אתר של מנעולן, אתם לא חייבים להוציא קישור רק מאתר של מנעולן אחר, גם אתרים העוסקים בנושא של נדל"ן, בנושא של רכב או בנושא של דלתות ועוד יתאימו. מקדם אתרים מקצועי ויצירתי ידע למצוא קשר הגיוני בין אתרים רבים ומגוונים ולחבר ביניהם לאתר שלכם.

חשוב לבחור אתר איכותי ומצליח, אתר המשקיע בתכנים חדשניים ובעלי ערך. כאשר האתר מציע תוכן מקורי ומושקע, הגולשים יחזרו אליו שוב ושוב, הם יפגשו את הקישור שלכם, ילחצו עליו ויגיעו אל האתר שלכם.

לסיכום: קידום אתרים ללא בניית קישורים חיצוניים הוא לא באמת קידום אתרים. הטמעת קישורים באתרים סמכותיים ורלוונטיים תגדיל את החשיפה שלכם ברשת ותביא תנועה איכותית לאתר.

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר