פרסום כתבות בתשלום

פרסום כתבות בתשלום הפך להיות אחד הטרנדים הלוהטים בעולם השיווק בדיגיטל ולא בכדי. לפרסום כתבות בתשלום יש יתרונות רבים, הפרסום מסייע בתהליך הקידום האורגני של האתר, הוא מחזק את המותג ומביא את העסק שלכם למודעות של הגולשים הרבים. פרסום כתבות בתשלום, אומנם דורש תשלום, אך בין שאר דרכי השיווק השונים ברשת, זהו פרסום אטרקטיבי, יעיל ובמחיר זול יותר מאשר אמצעי שיווק אחרים.

פרסום כתבות בתשלום – כל היתרונות בכתבה אחת

פרסום כתבות בתשלום מתייחס אל פרסום כתבת תוכן על נושא הנושק לנושא שבו אתם עוסקים. הכתבה תזכיר בעקיפין, או לעתים גם במישרין, את המוצר או השירות שאותו אתם רוצים לקדם ותקשר לאתר שלכם. הכתבה תיתן מידע וערך לגולש, היא תסקרן ותעניין אותו, הוא ייחשף למוצר שלכם, יקליק על הקישור ויגיע לאתר שלכם.

פרסום הכתבות בתשלום באתרים חזקים בעלי תשתית יציבה ומתאימה מבטיחים חשיפה אורגנית מול גוגל. כשמנוע החיפוש גוגל יראה שאתר סמכותי ורב תנועה ממליץ על האתר שלכם, באמצעות הקישור, הוא ייראה באתר שלכם אתר רלוונטי, אתר בעל ערך לגולש ויקדם אותו בדירוג של תוצאות מנוע החיפוש.

פרסום כתבות בתשלום זהו פרסום יעיל, אך עדין ולא אגרסיבי. אין גולש ברשת שלא נתקל בפרסומים אגרסיביים שקופצים לו בדיוק כשהוא שקוע בקריאת מאמר מעניין או עסוק בחיפוש מידע ברשת. הפרסום האגרסיבי יוצר אנטגוניזם, הכתבות לעומת זאת, נותנות לגולש ערך ומידע. כאשר הכתבה כתובה בצורה מעניינית ומושכת, כאשר המידע רלוונטי לגולש שמחפש פתרון לבעיה מסוימת, כאשר הכתבה בנויה נכון הן מבחינת התוכן והן מבחינת הצורה הוויזואלית, היא אינה מכבידה, היא אינה מעייפת את העיניים, היא זורמת וקלה לקריאה, ומרב הסיכויים שבסיום הכתבה הגולש יקליק על ההנעה לפעולה וירכוש את המוצר שלכם.

פרסום כתבה בתשלום זו דרך מצוינת להוציא קישור אל האתר שלכם. כאשר האתר שבו אתם מפרסמים את הכתבה הוא אתר חזק וסמכותי, הקישורים היוצאים מהאתר הזה הם קישורים המעבירים ערך דירוג גבוה, גורם משמעותי המשפיע על הקידום האורגני של האתר.

איפה כדאי לפרסם מאמרים בתשלום?

מקדמי אתרים מובילים בתחום בונים רשת של אתרים בנושאים מגוונים כדי לפרסם בהם את הלקוחות שלהם. מקדמים רבים מציעים אפשרות לפרסום מאמרים בתשלום ברשת האתרים שלהם. כאשר אתם בוחרים אתר לפרסום הכתבה, חשוב לשים לב שהאתר שבו אתם מפרסמים יהיה רלוונטי לכתבת התוכן שלכם. אם למשל תכתבו כתבה על השתלת שיניים, אך תפרסמו אותה באתר העוסק בניסור בטון, גם אם האתר יהיה רב תנועה, מנוע החיפוש "לא יתרשם" ולא יתחשב בקישור.

אפשר לפרסם כתבת תוכן בתשלום באתרים ובמגזינים גדולים ורבי תנועה. אומנם, הקישור שיצא מהאתר ייחשב לקישור חזק וסמכותי, אך סביר להניח שהכתבה שלכם לא תבלוט בשל ריבוי התוכן באתר, ואם היא כן תבלוט זה יהיה מקסימום למספר ימים עד שתתפרסם כתבה חדשה שתדחק את הכתבה הישנה לאחור. אתם אולי תצליחו לקדם את האתר, אבל תפסידו את החשיפה והמודעות למותג שלכם.

למה כדאי גם לכם לפרסם כתבות בתשלום ב – yousell?

האתר yousell הוא אתר שמספק תוכן בנושאים רבים כמו נדל"ן, שיווק, צרכנות וקניות, שיפוצים, ניסור בטון, אירועים, קייטרינג ועוד. לאתר יש קהל לקוחות קבוע המגיע אליו כדי להתעדכן בכתבות החדשות הנוספות מדי יום.

בשל ההיצע הגדול של האתרים במגוון תחומים רב, הכתבות שלכם יתפרסמו באתרים ייעודיים. אם אתם, לדוגמה, עוסקים בעריכת דין, הכתבה תתפרסם באתר העוסק בנושאים משפטיים אשר מושך אליו גולשים המתעניינים בתחום או אל לקוחות פוטנציאליים המחפשים פתרונות לבעיות בתחומים שבהם אתם עוסקים. הקהל המגיע אל האתרים האלו הוא קהל מתעניין והלידים שיגיעו אליכם דרך פרסום הכתבה יהיו לידים חמים.

התוכן המפרסם ברשת האתרים yousell הוא תוכן איכותי, תוכן הכתוב ברמה גבוהה מבחינת הסגנון, התחביר והפיסוק. התוכן נכתב על ידי כותבי תוכן מקצועניים אשר כותבים ברמה גבוהה, מעניינת ומושכת.

הערה: באתר yousell אתם יכולים לפרסם כתבת תוכן שכתבתם בעצמכם או להיעזר בכותבי התוכן המקצועיים שלנו.

האתר מאפשר לכם לפרסם כמעט כל תוכן בהתאם למטרה השיווקית שלכם. תוכלו לפרסם כל כתבה העוסקת בתחום שלכם בכל סגנון. תוכלו לפרסם כתבת חדשות המבשרת על מוצר חדש, תוכלו לפרסם כתבות העוסקות בהשוואת מחירים, תוכלו לפרסם, טיפים, מדריכים, כתבות תוכן מעמיקות או כל כתבה אחרת שתביא לחשיפה ולמודעות למותג שלכם ותגביר את כמות הלידים המגיעים אליכם.

עלויות הפרסום באתר yousell הן אטרקטיביות במיוחד והן מאפשרות גם לעסקים קטנים ובינוניים לשווק את המוצר שלהם ולשחק במגרש של הגדולים.

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר