פרסום כתבות באתרים

פרסום כתבות באתרים – נוכחות ברשת ותכנים איכותיים יזניקו אתכם אל ההצלחה!

רוב בעלי העסקים כבר הבינו את החשיבות של תוכן איכותי, מעמיק ומסקרן. הם משקיעים מאמצים רבים בכתיבת תכנים איכותיים, אך מה רב התסכול כאשר התכנים המושקעים והנהדרים זוכים לאחוזי חשיפה נמוכים מאוד. מאד מהר בעלי העסקים והאתרים מגלים כי הם יכולים לכתוב אינספור מאמרים מרתקים, אבל האתר שלהם לא יצליח להתקדם בגוגל, ומספר האנשים הנחשפים אליהם הוא נמוך עד לא קיים בכלל.

בדיוק בנקודה הכואבת הזו מציע אתר YOUSELL עזרה. האתר מכיל רשת של תתי אתרים במגוון של נושאים. כל האתרים בנויים על תשתית יציבה עם דומיינים חזקים, הם מותאמים לדרישות של מנוע החיפוש גוגל והם ומושכים אליהם תנועה גדולה של גולשים.

פרסום כתבות באתרים – עובד או לא עובד? עובד ובגדול!

אם בעבר מודעות פרסום בגוגל ממומן או באחת מהרשתות החברתיות היו מניעות להשארת פרטים למתעניינים, היום כשהרשת מוצפת בכל עבר במודעות, בבאנרים ובפוסטים, הדרך היחידה והטובה מכולם היא שיווק באמצעות תוכן.

שיווק באמצעות תוכן זו דרך שיווק רחבה ומעמיקה אשר מספקת לגולש ערך אמיתי. היא מזהה את נקודות הכאב שלו ומציעה לו פתרונות. הנתונים הסטטיסטיים מלמדים כי לפני שהגולש משאיר פרטים, הוא מחפש מידע ברשת על אודות המוצר, על אודות בעלי המוצר, על היתרונות ובעיקר על התועלות. הוא רוצה לדעת מה יצא לו מזה אם וכאשר הוא ירכוש את המוצר שלכם.

רק כתבת תוכן רהוטה ואיכותית הנכתבת בסגנון מעניין, מושך ומשכנע ובהתאמה מושלמת אל קהל היעד, תניע את הגולש לפעולה, והפנייה שלו אל בעלי המוצר תהיה פנייה רלוונטית הרבה יותר או כמו שקוראים לזה בשפה המקצועית, הליד שהוא ישאיר יהיה ליד חם!

לפרסום כתבות באתרים יש יתרונות רבים נוספים:

חשיפה – כתבה באתר מוביל בעל תנועה אורגנית רבה תאפשר לכם להיחשף אל לקוחות פוטנציאליים רבים ולקדם את המודעות אל המוצר או השירות שלכם.

מיתוג – פרסום כתבה באתר איכותי אשר מציג תכנים וכתבות טובות ישפר את המיתוג של העסק שלכם.

בעזרת פרסום כתבות באתר תוכלו לבנות מוניטין חיובי ולגרום ללקוחות שלכם להגיע אל האתר שלכם כדי לחפש עוד מידע. כך תצליחו להגדיל את הכניסות אל האתר, לקדם את האתר במנוע החיפוש ולהגדיל את מעגל הלקוחות של בית העסק.

בכל כתבה אפשר להוסיף קישורים לפי מילת מפתח או לפי מה שיקדם את האתר שלכם במנוע החיפוש גוגל.

אם אתם רוצים להגיע אל הקהל היעד של המוצר שלכם, פרסום כתבות באתר ייעודי העוסק באותו התחום שבו אתם עוסקים, ימשוך אל האתר קהל גולשים ממוקד המתעניין בתחום וצמא לעדכונים, חדשות ופתרונות. הפרסום של הכתבות באתרים עובד מצוין מפני שהגולש הסקרן תמיד אוהב להתעניין ולהתעדכן בתחומים הרלוונטיים לו.

בסיום הכתבה תוכלו להוסיף את פרטי יצירת הקשר. תוכלו להוסיף, את כתובת המייל שלכם, את מספר הטלפון, פנייה באמצעות וואצאפ או כל פרטי התקשרות אחרים. הניסיון מלמד שכאשר הגולש נתון תחת ההשפעה של הכתבה והתועלות שאתם מציעים לו, הוא ממהר להוסיף את פרטי הקשר שלו.

שיווק באמצעות תוכן – הדרך האטרקטיבית לחיזוק המותג ולהגדלת המכירות

לאף אחד אין כבר ספק כי תוכן איכותי הוא המפתח לשיווק מוצלח ולהצלחה בעידן הדיגיטלי. אך לא מספיק לכתוב תוכן, חשוב לכתוב תוכן מקורי ומקצועי, תוכן שיהיה בעל ערך לקוראים. הניסיון מלמד שתכנים שיווקיים שקופים לא עושים את העבודה. הגולשים מתייחסים בצורה שלילית לתכנים שיווקיים שלא עומדים בסטנדרטים המקובלים ומנסים לשווק ולדחוף את המוצר בצורה אגרסיבית ובוטה. במקרים רבים התכנים האלו יחוללו אפקט הפוך ממה שאתם מצפים.

כדי לעניין את הגולשים לגרום להם להאמין במוצר ספרו את סיפור המוצר, ספרו סיפורים מזווית אישית, הציגו תיאורי מקרה אמיתיים והדגישו את התועלות תוך כדי הסיפורים.

גם לצורה הוויזואלית יש תפקיד. חלקו את המאמר לפסקאות קטנות ועשו רווחים בין פסקה לפסקה כדי להקל על הקריאה ולא לעייף את העיניים, הימנעו משגיאות כתיב וניסוח, השתמשו בגופן מתאים וקריא, ותנו כותרות. חפשו כותרות מעניינות שיסקרנו את הגולשים ויגרמו להם לצלול בתוך המאמר.

אם אתם חשים שאין לכם את היכולת לכתוב מאמרים מרתקים ומקוריים, אנחנו באתר YOUSELL מציעים שירות של כתיבת מאמרים. כותבי התוכן שלנו מקצועיים, הם צברו ניסיון רב והם ידעו לכתוב כתבות שיווקיות איכותיות ברמה עיתונאית, כתבות שיעבדו מצוין בשיווק המסרים, יניעו את קהל היעד ויביאו לכם פניות איכותיות מלקוחות פוטנציאליים.

למה לבחור ב – YOUSELL ?

פרסום כתבה באתר מאפשרת לכם לקדם את העסקים שלכם. הכתבות המתפרסמות באתרים שלנו מגיעים לדירוגים גבוהים במנועי החיפוש, מייצרים לכם לידים ומגדילים את מחזור הרווחים.

אחד היתרונות בפרסום כתבות באתר הוא שמנוע החיפוש נותן עדיפות למאמרים המתפרסמים באתרים חזקים. כל האתרים שלנו מעוצבים, מרשימים ובנויים בהתאם לדרישות של גוגל. הם בנויים על תשתית יציבה, יש להם דומיינים חזקים וההיררכיה נכונה. צוות מקדמי האתרים שלנו משקיע משאבים רבים בקידום האתרים, והתוצאות לא מאכזבות.

יש לנו מבחר גדול של אתרי תוכן בנושאים מגוונים. אנו נוכל לשבץ כל כתבת תוכן ולהוציא ממנה קישורים באתר הרלוונטי לתחום העיסוק שלכם כדי להביא להתקדמות מהירה במנועי החיפוש.

שימו לב: ככל שהנוכחות שלכם ברשת חזקה יותר ומלווה בתכנים איכותיים, כך תצליחו להתקדם אל ההצלחה. נסו אותנו, אתם לא תתאכזבו!

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר