בניית פרופיל קישורים

בניית פרופיל קישורים, כי הדרך לעמוד הראשון בגוגל עוברת דרך בניית קישורים!

בניית פרופיל קישורים זהו תהליך שבו מייצרים קישורים חיצוניים המופנים לאתר שאותו רוצים לקדם בדירוג התוצאות של גוגל.

למנוע החיפוש גוגל יש פרמטרים רבים שבאמצעותם הוא מחליט אילו דפים ואתרים לקדם, חלק גדול מהפרמטרים אנו לא מכירים, אבל במשך כל השנים, וגם בשנת 2021 , גוגל חזרה ואמרה כי קישורים חיצוניים הם אחד משלושת הפרמטרים החשובים ביותר לקידום האתר. למעשה, כמעט ואי אפשר לקדם אתר בגוגל ללא קישורים חיצוניים איכותיים.

בניית קישורים זהו תהליך מייגע, ארוך וסיזיפי, אך הבשורה הטובה היא שבאתר yousell יחסכו לכם זמן יקר, התעסקויות וניהול משא ומתן עם בעלי אתרים שונים כדי להוציא משם קישורים חיצוניים לאתר שלכם.

בואו לשמוע מה הלקוחות שלנו אומרים עלינו :

אנה צלמת מרעננה: פניתי אל חברת yousell, רכשתי מהם כתבות והוצאנו מתוכם קישורים אל האתר שלי. הכתבות היו ברמה גבוהה, הן היו מעניינות, עדכניות וחדשניות והקישורים "העיפו את האתר לגבהים". בתוך חודש עד חודשיים מרבית הביטויים שהחלטתי לקדם הגיעו אל העמודים הראשונים. אני ממליצה לכולם להשתמש בשירות של yousell ולבנות פרופיל קישורים מקצועי, אמין ואיכותי.

דוד מרמת גן – אני שיפוצניק שעובד כבר שנים רבות בתחום השיפוצים, אך בחודשים האחרונים הטלפון לא פסק מלצלצל . הגיעו אלי הרבה פניות ויכולתי לבחור מתוכן את העבודות שאני הכי אוהב והכי מתגמלות. תודה לאנשי yousell על בניית פרופיל קישורים מקצועי, על ההקשבה, על הרצון הטוב ועל הנכונות לסייע ולכוון אל ההצלחה!

בניית פרופיל קישורים – תהליך חובה לכל מי שרוצה להגיע לעמוד הראשון של גוגל

כל מי שמעוניין להגדיל את החשיפה למוצר או לשירות שהוא מציע, כל מי שרוצה שכולם יכירו אותו וימתגו אותו כאוטוריטה מובילה בתחום שבו הוא עוסק וכל מי שרוצה להגדיל את התנועה אל האתר שלו, חייב לבנות פרופיל קישורים.

קישורים הם המלצות או הפניות של עמודי אינטרנט אל עמודים אחרים. הקישורים היוצאים מפנים את הגולשים וגם את הזחלן של גוגל אל העמודים שאותם אתם רוצים לקדם.

הגולשים הם הלקוחות של גוגל. כשהם שואלים שאילתה, גוגל רוצה לתת להם את השירות הטוב ביותר. כאשר גוגל רואה שאתרים רבי תנועה וסמכותיים מפנים אל האתר שלכם, הוא מסיק מיד שהמידע באתר שלכם רלוונטי ומעמיק ושאתם יכולים לתת פתרון טוב ומקצועי לכאב של הגולש, כאב שבגללו הוא פנה בשאילתה אל גוגל, ומדרג אתכם במיקום גבוה בתוצאות הדירוג.

כאמור, קישורים חיצוניים הם אחד הפרמטרים החשובים לקידום אתרים. הם מחזקים את הדומיין ובונים בהדרגה את סמכות האתר. מחקרים רבים שנערכו ברחבי העולם בשנים האחרונות מלמדים שיש קשר בין כמות הקישורים היוצאים, בין איכות הקישורים ובין המיקום של האתר בתוצאות הדירוג של גוגל.

קישורים איכותיים הם קישורים היוצאים מתוך מאמרים אשר מוטמעים באתרים רלוונטיים וחזקים.

לאתר yousell יש אתרים רבים בתחומים שונים, כל אתר מופרד וכל אתר יושב על דומיין ייחודי ובלעדי. האתרים שלנו חזקים, הם בנויים בהיררכיה הנכונה, יש להם אופטימיזציה מעולה והנראות והעיצוב שלהם מושלמים. הודות למספר הרב של האתרים, כל קישור שאנו מוציאים יהיה רלוונטי לתחום שבו אתם עוסקים.

אנו מציעים שירות של בניית פרופיל קישורים המבוסס על כתיבה והפצה של מאמרים. אתם יכולים לרכוש מאתנו את התוכן או להטמיע באתר תוכן משלכם.

בניית פרופיל קישורים יגביר את החשיפה אל האתר שלכם, יחזק את המותג ויביא לכם לידים חמים! כאשר הדירוג שלכם בגוגל, מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, יהיה במיקומים הראשונים בדירוג התוצאות, החשיפה אל המותג תגבר, הגולשים יגיעו אל האתר שלכם, יתעניינו בשירות ובמוצר ואם תניעו אותם טוב לפעולה, הם גם ירכשו את המוצר או את השירות.

בניית פרופיל קישורים יסייע לאינדוקס מהיר ויעיל יותר של העמודים באתר שלכם. בכל פעם שתעלו תוכן חדש באתר ותפנו אליו קישור חיצוני, הזחלן של גוגל יגיע אל הדף החדש במהירות, הוא יאנדקס אותו ויקדם אותו בדירוג האתרים של גוגל.

לסיכום, קידום אתרים אורגני ללא בניית פרופיל קישורים אינו קידום. גם אם תכתבו תכנים נהדרים ומושכים, ללא קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים, לא תצליחו להתקדם בדירוג התוצאות, ובטח שלא בתחומים תחרותיים.

שירות בניית פרופיל קישורים מ- yousell מתאים לכולם, לחברות גדולות, לעסקים גדולים, בינוניים וגם לעסקים קטנים.

רוצים לפרוץ לעולם, חולמים להיות במקום הראשון בגוגל, צרו אתנו קשר, אנחנו נדע להזניק את האתר שלכם ולהפוך אתכם למותג מוביל בתחום שלכם!

© כל הזכויות שמורות - YOUSELL. אין להעתיק תוכן ללא אישור מפורש מבעל האתר