רכישת כתבות
רכישת כתבות – בואו ונדבר על תוכן
גם בשנת 2021 פרסמה גוגל שהדבר החשוב ביותר לאתר הוא התוכן שבו. התוכן היה ונשאר אחד הפרמטרים הראשונים לקידום בדירוג התוצאות של מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, גוגל. לא משנה מה יספרו לכם על שיווק דיגיטלי, גוגל הוא עדיין המלך!
מי לא רוצה להיות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל?
הנתונים מלמדים כי מי שנמצא בדף הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל זוכה לכשלושים וחמישה אחוז מההקלקות של הגולשים, בעמוד השני אחוז ההקלקות יורד לחמישה עשר אחוז, העמוד השלישי מקבל עשרה אחוז מההקלקות והתוצאות בעמודים הרביעי עד העשירי מקבלים בין אחוז לשני אחוז מסך כל ההקלקות.
לתוכן שבאתר יש מספר מטרות, הוא משווק את המותג, הוא מעניק מידע על המוצר, הוא נותן פתרונות לבעיות ולכאבים של הלקוחות, הוא ממתג את בעל העסק כאוטוריטה מובילה בתחומו והוא משפיע על קידום האתר.
אז בואו ונדבר על תוכן! לא על סתם תוכן, אלא על התוכן המתפרסם באתר שלכם, למה הוא חשוב ולמה כדאי לכם להשקיע משאבים ולרכוש כתבות תוכן איכותיות ומעניינות.
הידעתם:
1, גוגל אוהב תוכן,
2, תוכן איכותי משפיע על מחזור הרווחים של כל בעל אתר!
גוגל אוהב תוכן, תוכן איכותי משפיע על קידום האתר, ואתר מקודם מביא הרבה לידים חמים!
נכון, מנוע החיפוש גוגל הוא אינו בן אדם, אבל יש לו דרכים שבעזרתם הוא קובע האם התוכן באתר שלכם הוא תוכן טוב ואיכותי שיקדם את האתר או תוכן זבל שיסיג את האתר לאחור.
זמן שהייה ארוך – מנועי החיפוש יודעים לבדוק כמה זמן שהה הגולש בדף שלכם באתר. זמן השהייה הוא אחד המדדים המאפשרים לגוגל להבין אם הגולש שהגיע לאתר מתעניין בתוכן ואם התוכן בדף רלוונטי או לא. אם הגולשים שוהים בדף שלכם שהייה ארוכה ועוברים בין העמודים השונים באתר, נפלא! התוכן שלכם כנראה מעניין, מושך ורלוונטי. גוגל נותנת לכם ציון איכות ומקדמת את דפי האתר במנועי החיפוש.
מילות המפתח המשובצות בתוכם מלמדות את גוגל מהו תחום העיסוק שלכם וכשאחד הגולשים יחפש את מילת המפתח שלכם, הוא ידע להפנות אותו לאתר שלכם.
הנעה לפעולה – התוכן באתר חייב להיות מסקרן, מעמיק, כתוב בשפה תקינה ויפה וגם מניע לפעולה. כתיבת כתבה ללא הנעה לפעולה משולה למשחק כדורגל מרתק, משחק שבו הכדור עובר מקבוצה לקבוצה, אך אף קבוצה לא מצליחה להבקיע גול. המשחק, מרתק ככל שיהיה, הסתיים ללא תוצאה! כך גם בכתיבת תוכן, אם לא תדעו להניע טוב ונכון לפעולה, הגולש ייהנה, אך הוא יצא מהאתר בלי שיבצע את מה שציפיתם ממנו לבצע.
שימו לב, גם אם העיצוב של האתר יהיה מושלם, גם אם חווית המשתמש תהיה נפלאה, אם התוכן לא יהיה משכנע ואיכותי, הגולשים שלכם יחפשו מקורות אחרים, הם יגיעו אל המתחרים ומנועי החיפוש ידרגו אתכם בהתאם!
רכישת כתבות מ- yousell זו אינה הוצאה זו השקעה. אנו מעסיקים כותבי תוכן מקצועיים ומיומנים. תוכן איכותי מצמיח כנפיים ומהר מאוד תוכלו לשמוע את משק כנפי ההצלחה!
איך נוכל לזהות תוכן איכותי?
מעט מאוד אנשים בכל העולם יודעים איך עובד האלגוריתם של גוגל ואיך הוא מדרג את האתרים. מה שאנחנו כן יודעים זה שלגוגל יש שיטות שונות לקבוע אם התוכן באתר שלכם רלוונטי, האם הוא מביא תועלת לגולש והאם הוא איכותי.
אז איך נמדד תוכן איכותי?
מאמרים איכותיים הם מאמרים ארוכים, לא פחות מ – 500 מילים, ומושקעים. הם לא משעממים, הם לא חוזרים שוב ושוב על אותן הרעיונות, הם מקוריים, יצירתיים ובטח שלא מועתקים.
תוכן איכותי כתוב בצורה מובנית. הפסקאות קצרות, יש רווחים בין פסקה לפסקה, כדי לתת לעיניים אפשרות לנוח, הכותרות יצירתיות ומקוריות והמשפטים זורמים ומעניינים.
תוכן איכותי הוא תוכן הכתוב בשפה יפה ותקנית ללא שגיאות כתיב, ללא שגיאות ניסוח ומתוך הקפדה על כללי הפיסוק הנכונים.
תוכן איכותי הוא תוכן הנכתב בגובה העיניים, הוא פונה לכל אחד, גם לאלו שאינם אנשי מקצוע, הוא מתאים לכל אחד, אך גם שומר על כתיבה תקינה ורמה גבוהה.
תוכן איכותי הוא תוכן שמחדש לגולש משהו שהוא לא ידע קודם. אם התוכן יעניק לגולש ערך, אם הוא ילמד משהו חדש או יאמץ טיפ שווה, אפילו אחד, הוא יעקוב אחרי האתר שלכם ויתעדכן בכל פעם שתעלו כתבה חדשה.
ב – yousell מומחים בכתיבת כתבות איכותיות
רכשתם כתבה ב – ' yousell רכשתם כתבה מקצועית ואיכותית. אנו מציעים כתבות לקידום האתר, כתבות שיווקיות, כתבות לבלוג, תכנים לרשתות החברתיות, דפי מכירה, דפי נחיתה, מיילים שיווקיים ועוד.
זכרו, רכישת כתבת ב- yousell, מביאה לתוצאות!